torsdag 23. mai 2013

5 kategorier




Dette bildet hører til kategorien: Dyr

Her er katten i sentrum, det er den du legge merke til først når du ser bildet. Jeg har redigert det svært lite, men har forsterket fargene litt. Jeg synes dette er et koselig og herlig bilde. Tatt med iphone.



Dette bildet hører til kategorien: Arkitektur

Dette bildet tok jeg når jeg var i Danmark i helgen. Naturen ser litt eksotisk ut, og jeg synes huset er veldig stilaktig. Jeg har valgt å gjøre fargene litt tammere.



Dette bildet hører til kategorien: Portrett

Dette bildet er tatt utenfor skolen. Det er et "gladbilde". Når du ser på bildet er du ikke i tvil om hvilket humør Gyri er i. Jeg har redigert bilde slik at personen på bildet er mye klarere enn bakgrunnen. Jeg har også redigert tennene hennes litt hvitere, og gjort øynene klarere.



























Dette bildet hører til kategorien: Valgfri kategori, og da har jeg valgt kategorien: Natur

Dette bildet synes jeg er veldig eksotisk. Fargene er så varme, og jeg synes det er fint at fargen går fra mørke oransj til mørke blå. Jeg har gjort fargene litt sterkere i photoshop.



Dette bildet hører til kategorien: Natur

Dette bildet har jeg tatt med iphone, så det er litt skurrete. Jeg har redigert fargene litt sterkere og varmere.



Dette bildet hører til kategorien: Natur

Dette er et vindu med en vegg bak som er tagget. Jeg synes det er et kult bilde, fordi det ser ut som vinduet har et mønster. Bildene har jeg gjort litt sterkere.








































Dette bildet hører til kategorien: Arkitektur

Dette bildet har jeg tatt i "fargegata" i Stavanger. Jeg valgte å ta bildet midt i gata, for å få alle husene på hver sin side av bildet. Bildet har jeg tatt med iphone.



Dette bildet hører til kategorien: Dyr

Her har jeg tatt et bilde av en firfisle som kryper i taket. Jeg synes det er kult at både taket og firfislen har omtrent samme farget, det går litt i ett.



Dette bildet hører til kategorien: Arkitektur

Dette bildet er tatt av skolen, bygget er utrolig stilaktig. Det jeg liker med dette bildet er at det er samme blåfarge på bygget som på himmelen, og det gjør at bildet ser veldig simpelt ut.



Dette bildet hører til kategorien: Portrett

Dette bildet er tatt i fotostudioet på skolen. Jeg har redigert det litt mørkere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar